دیدار فرماندار و امام جمعه شهرستان، جمعی از مسئولان و سرپرست شبکه بهداشت باخانواده سه قلوها

پنج شنبه ٢٦ مرداد ١٤٠٢ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 28 نفر )


دیدار  فرماندار و امام جمعه شهرستان فاروج، جمعی از مسئولان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان، سرپرست مرکز بهداشت، کارشناس سلامت خانواده و جوانی جمعیت و مامای تیم سلامت مرکز جامع سلامت خدمات  روستایی از منزل سه قلوها روز پنج شنبه 26 مرداد ماه
دراین بازدید حجت الاسلام سویدانلویی امام جمعه محترم ضمن عرض تبریک سه قلوها به خانواده آقای داورپناه و آرزوی سلامتی و سعادت برای خانواده و فرزندان سخنانی ایراد نمودند و قولهایی به خانواده محترم دادند.
 مهندس رهنما سرپرست شبکه بهداشت و درمان مساعدت لازم جهت شیرمصنوعی، ثبت نام و پیگیری در طرح لبخند مادر به ازای هرقل ۸ میلیون تومان، پوشک تا ۶ ماهگی و یک میلیون تومان کارت هدیه رادادند و همچنین یک عدد پتو به صورت یادبود به خانواده سه قلوها اهدا نمودند.
فرزانه فرماندار فاروج در این دیدار قول مساعد برای هماهنگی با بانک جهت تسهیل وام فرزندآوری و اهدای یک زمین جهت ساخت مسکن را داد.
 یاقوتی رییس کمیته امداد فاروج نیز گفت جهت دریافت وام اشتغال زایی به مبلغ 100 تا150 میلیون تومان با نرخ سود4٪ و و در صورت تآیید استان حداکثر تا مبلغ 25 میلیون تومان کمک هزینه معیشت و حداکثرمبلغ 100میلیون تومان کمک هزینه خریدمسکن به صورت بلاعوض اهدا خواهد شد و شیر خشک تا ۲ سالگی مساعدت خواهد شد.
یاقوتی رئیس هلال احمر فاروج هم گفت هزینه پوشاک به مبلغ ۳ میلیون تومان برای هرقل و۸۰٪ درصد هزینه زایمان و هزینه بیمارستان پرداخت می شود.
شیخی کارشناس بهزیستی نیز از تحت پوشش قرار دادن خانواده و نوزادان تا ۶ سالگی و خدمات مشاوره رایگان خبر داد.
اکبری جانشین فرمانده سپاه شهرستان فاروج هم از ارائه اقلام غذایی، اشتغال زایی و اعزام گروه جهادی درساخت خانه برای حمایت از این خانواده خبر داد.
درپایان مقررشد سه ماه بعد جلسه درهمین مکان صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 


 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
بیماری ابولا چیست ؟ (۷۱۲۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...