آموزش 1789 دانش آموز در خصوص کرونا

پنج شنبه ٢٩ اسفند ١٣٩٨ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 670 نفر )


مسائل آموزشی در خصوص کرونا به دانش آموزان
مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: قبل از تعطیلی مدارس هزار و 789 دانش آموز، آموزش های لازم در خصوص کرونا را فرا گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر مریم پورآدینه اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه، ضمن تشکیل کمیته با سازمان آموزش و پرورش در خصوص آموزش مربیان و مدیران، آموزش دانش آموزان قبل از تعطیلی مدارس، گندزدایی 1580 مدرسه و آموزشگاه اجرا شد.
وی با اشاره به ارسال مطالب آموزشی پیشگیری از بیماری حاد تنفسی در گروه‌های هدف برای تمامی مراکز بهداشت استان، ادامه داد: علاوه بر تشکیل کمیته آموزش پرسنل در استان، مصوبات کمیته به شهرستان ها و گروه سلامت خانواده و عهده دار بودن مسئولیت آموزش پرسنل زیر مجموعه در هر شهرستان ارائه شد.
وی با اشاره به ایجاد لینک با گروه واتساپی رابطین مادران پر خطر و بارگذاری تریاژ مادران باردار و مواد آموزشی در آن، از تشکیل کمیته با اعضای هیئت علمی دانشگاه در خصوص راه اندازی گروه پاسخگو به مادران باردار خبر داد.
دکتر پورآدینه به برگزاری جلسه با سازمان بهزیستی در خصوص راه های پیشگیری و ابلاغ دستورالعمل ها در خصوص مهدکودک ها، خانه های سالمندان و پیگیری و نظارت بر نحوه عملکرد آنان اشاره کرد و افزود: به منظور اطلاع رسانی و آگاه سازی، جلسه ای با مشاور امور بانوان استانداری و مشاورین امور بانوان در مورد گروه های هدف برگزار شد.
دکتر پورآدینه در این مدت از ظرفیت سفیران سلامت دانشجو برای آموزش  دانشگاهیان استفاده شده است.
مدیرگروه سلامت جمعیت و خانواده دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به تهیه ترکت آموزشی مراقبت در منزل، پروتکل خرید و تهیه مطالب آموزشی کوتاه جهت اعلام در جراید و رادیو برای خانواده ها، تصریح کرد: تا پایان پاکسازی جامعه از ویروس کووید19، برنامه ها با قوت پیگیری و اجرا می شود.


منبع : معاونت بهداشت دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
بیماری ابولا چیست ؟ (۷۰۶۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...