بررسی سامانه آسایار مدیریت حوادث و فوریت ها، و ایجاد ارتباط با داشبورد مدیریتی سهم

چهارشنبه ١٨ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٨:٤ ق.ظ   ( بازدید : 779 نفر )


 

در تاریخ 1398/2/16 جلسه ای در خصوص بررسی سامانه آسا یار و سایر سامانه های اطلاعاتی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در محل آن مدیریت برگزار گردید. اعضای حاضر در جلسه آقایان رحمتی،مهندس قهرمانی، آقای مهندس باقری و همکاران آمار ستاد سرکار خانم ها جعفرزاده، کریمی بوده اند.

در این جلسه راهکار های ارتباط سامانه های مذکور با داشبورد آماری سهم بررسی شد و در نهایت موارد ذیل در این جلسه مصوب گردید.

  • حوزه آمار مدیریت در جلسه ای درون واحدی، تمام شاخص های مورد نیاز و پیشنهادی همکاران آن حوزه را حداکثر تا تاریخ یک هفته پس از جلسه جمع آوری نمایند
  • همکاران آمار ستاد دانشگاه این شاخص ها و اقلام را مورد بررسی قرار داده و با شاخص های دانشگاهی تجمیع نموده و در سامانه سهم ثبت نمایند و در نهایت دراختیار رابط سامانه مذکور قرار داهند.
  • آقای باقری به عنوان پشتیبان فناوری اطلاعات آن حوزه و همچنین رابط با شرکت ارائه دهنده سرویس آسا یار، تمام اطلاعات بدست آمده از شاخص ها را جهت بررسی این نکته که آیا امکان استخراج اقلام و شاخص های ارائه شده از سامانه با امکان ارتباط وب سرویس مقدور می باشد یا خیر، به شرکت ارائه دهند.

منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
بیماری ابولا چیست ؟ (۷۱۳۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...