بررسی سامانه FMS معاونت غذا و دارو

چهارشنبه ١١ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٨:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 2419 نفر )


در تاریخ 1398/2/10 جلسه ای در خصوص بررسی سامانه نظارت مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی (FMS) در محل معاونت غذا و دارو برگزار گردید. اعضای حاضر در جلسه آقایان مهندس علی آبادی،مهندس قهرمانی،آقای نصرتی با سمت راهبر سامانه مذکور و همکاران آمار ستادو معاونت سرکار خانم ها جعفرزاده، کریمی و نوریان بوده اند.

در این جلسه راهکار های ارتباط سامانه مذکور با داشبورد آماری سهم بررسی شد و یک ارتباط تلفنی نیز با شرکت ارائه دهنده سرویس این نرم افزار برقرار شد، و راهکارهای مورد بحث در جلسه با ایشان در میان گذاشته شد و در نهایت موارد ذیل در این جلسه مصوب گردید.

  • حوزه آمار معاونت در جلسه ای درون معاونتی، تمام شاخص های مورد نیاز و پیشنهادی همکاران آن حوزه را حداکثر تا تاریخ 98/2/11 جمع آوری نمایند
  • همکاران آمار ستاد دانشگاه حداکثر تا تاریخ 98/2/14 این شاخص ها و اقلام را مورد بررسی قرار داده و با شاخص های هیات امنا دانشگاه در حوزه غذا و دارو تجمیع نموده و در سامانه سهم ثبت نمایند و در نهایت دراختیار رابط سامانه مذکور قرار داهند.
  • آقای نصرتی به عنوان راهبر سامانه و همچنین رابط معاونت با شرکت ارائه دهنده سرویس تمام اطلاعات بدست آمده از شاخص ها را جهت بررسی این نکته که آیا امکان استخراج اقلام و شاخص های ارائه شده از سامانه با امکان ارتباط وب سرویس مقدور می باشد یا خیر، به شرکت ارائه دهند.

منبع : مدیریت فاوا دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
بیماری ابولا چیست ؟ (۷۱۳۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...