افتتاحیه مرکز همودیالیز التیام بیماران شهرستان فاروج

شنبه ١٤ بهمن ١٤٠٢ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 17 نفر )


معاون توسعه دانشگاه دکتربراتی زاده و دکتر روشن روان مدیر درمان ظهر امروز، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور در مرکز همودیالیز التیام، شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج ضمن خداقوتی به همکاران شاغل در این شبکه، از بخش های مختلف این مرکز از جمله اتاقهای دیالیز ودستگاههای مختلف بازدید کردند.
 
🔹دکتر براتی زاده ضمن تبیین دستاوردهای انقلاب گفت قبل از انقلاب در کشور، از نعمت پزشک متخصص ایرانی بی نصیب بود اما به برکت انقلاب اسلامی امروز پزشکان متخصص در همه حوزه ها وجود دارد .
رهنما سرپرست شبکه بهداشت شهرستان فاروج با اشاره به وجود ۳۰ بیمار دیالیزی در این شهرستان گفت این بیماران برای دریافت خدمات به شهرستان های قوچان و شیروان مراجعه می کردند اما امروز این مرکز با ۱۲ تخت دیالیز ظرفیت پذیرش ۶۰ بیمار را خواهد داشت و آماده خدمات رسانی به بیماران است.
🔹گفتنی است که مرکز همودیالیز التیام با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و فعالیت خود را اغاز کرد، مردم برای ارائه خدمات دیالیز می توانند به این مرکز واقع در خیابان عطاران مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

 

 

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
بیماری ابولا چیست ؟ (۷۱۲۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...