-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نام و نام خانوادگی: مریم پورآدینه
مدرک تحصیلی: دکترای حرفه ای - mph تغذیه
سابقه کار: 24 سال
شماره محل کار:
05832242059
ایمیل:mapouradineh@gmail.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
الف ) شرح وظایف کلی :
مشارکت و همکاری با معاون محترم بهداشتی در فعالیت های مربوط به:
1- برنامه ریزی
2- سازماندهی
3- هدایت و رهبری واحدهای زیر مجموعه
4- بکارگیری وجلب منابع درجهت نیل به اهداف
5- نظارت ، پایش وارزشیابی
6- هماهنگی های درون و بین بخشی
7- گزارش دهی و جمع آوری اطلاعات و شاخصهای سلامت
ب) جزئیات شرح وظایف
1- شناخت خصوصیات جغرافیایی وجمعیتی استان و شناسایی مسائل محلی و منطقه ای و بررسی راه های عملی حل مشکلات
2- همکاری با معاون بهداشتی در زمینه آشنایی کامل با برنامه های کشوری با تاکید بر انتخابات مناسب ترین روشها
3- مشارکت در تهیه برنامه های راهبردی و استراتژیک و برنامه های عملیاتی
4- تهیه و بروزرسانی پنل مدیریت اطلاعات سلامت منطقه تحت پوشش
5- تحلیل شاخص های بهداشتی پنل مدیریت اطلاعات سلامت
6- احصا مشکلات عمده بهداشتی و پیگیری تدوین برنامه های مداخله ای مناسب برای حل مشکلات بهداشتی احصا شده از تحلیل پنل مدیریت اطلاعات سلامت
7- همراهی در انجام پایش های فنی و مدیریتی ستاد معاونت بهداشتی
8- تلاش وپیگیری در جهت نهادینه سازی نظام پایش و ارزشیابی سطح به سطح
9- پیگیری و تلاش در جهت نهادینه سازی تشکیل جلسات هماهنگی لازم با تواتر مشخص و مستند به صورتجلسه.
10-پیگیری ارتقا توان مدیریتی نظام بهداشتی با اجرای برنامه های آموزشی مختلف مبانی مدیریتی مانند روشهای برنامه ریزی ، روشهای حل مسئله ، کار تیمی یک و عملیاتی حوزه سلامت
11- مطالعه و بررسی نیازهای واحدهای تابعه و ارائه راه حل مناسب جهت توزیع امکانات و منابع
12- هماهنگی و نظارت جهت آموزش و ارتقای دانش و مهارت نیروی انسانی
13- نظارت و هدایت کلیه برنامه های فنی واحدهای تحت پوشش معاونت بهداشتی استانی
14- دریافت و بررسی گزارش های رسیده از واحدها و شبکه های بهداشتی درمانی تابعه و نظارت بر تهیه گزارشات نهایی واحدهای مافوق
15- جمع آوری و دسته بندی اطلاعات ، آمارها و شاخص های مورد نیاز جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های آتی و ارتقای شاخص های سلامت
16- مشارکت در تهیه و تطبیق دستورالعمل ها ، پروتکل های بهداشتی درمانی ،آموزشی و پژوهشی از طریق کمیته های علمی
17- نظارت بر تهیه و تدوین متون ، جزوات و و وسایل کمک آموزشی جهت آموزشهای بدو و حین خدمت وبازآموزیهاو نظارت و پایش اجرای برنامه های آموزشی
18- نظارت بر برقراری هماهنگیهای لازم بین احدهای تابعه و وزارت متبوع
19- برقراری هماهنگی های لازم بین واحدهای تابعه و سایر واحدهای دانشگاه
20- جستجوی راه حل های مناسب و کاربردی جهت جلب هماهنگی بخش های موثر در سلامت و توسعه و ارتقای سطح بهداشت جامعه
21- نظارت بر اشتراک دستاوردهای سلامت معاونت بهداشتی با سایر بخش های موثر در سلامت جامعه
22- برنامه ریزی و هماهنگی جهت توسعه کمی و کیفی خدمات بهداشتی و سایر خدمات مرتبط در چار چوب قوانین ودستورالعمل های کشوری
23- نظارت بر فعالیت های پژوهشی حوزه معاونت بهداشتی در جهت انجام پژوهش های مناسب وکاربردی