آموزش خود مراقبتی از ابتدای شیوع کرونا به 109 هزار نفر

پنج شنبه ٢٩ اسفند ١٣٩٨ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 638 نفر )


آموزش خود مراقبتی از ابتدای کرونا
مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با نصب بنر و برپا کردن چادر سلامت در میادین اصلی شهرستان ها، 109 هزار و 503 نفر با مراجعه به صورت تک تک آموزش دیده اند و بسته های آموزشی نیز ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، زهرا حسینی خبوشان اظهار کرد: از زمان شیوع کووید 19در کشور، معاونت بهداشتی اقدام به تربیت 15 هزار و 646 نفر از سفیران سلامت کرده است که این افراد به عنوان منتخب از هر خانواده، آموزش ها را انتقال می دهند.
وی با بیان اینکه آموزش 1200 نفر از مغازه داران و فروشگاه های زنجیره ای توسط دانشجویان دانشگاه با همکاری این معاونت اجرایی شده است، به توزیع 10 هزار پمفلت، 5196 عدد پوستر و توزیع 50 هزار برگه در قالب تراکت در زمینه آموزش بیمار و همراهان در سطح استان اشاره کرد.
وی در تشریح گزارش استقرار تیم های تب سنجی در چهار ورودی خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: تعداد کل مسافران تب سنجی شده 67 هزار و 987 نفر و تعداد مسافران تب دار 430 نفر شناسایی شده اند.
حسینی افزود: در کل استان 73 هزار و 445 نفر غربالگری شده اند که بیشترین آمار مربوط به شهرستان راز با تعداد 23 هزار و 885 نفر به ثبت رسیده است.

 


منبع : معاونت بهداشت دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
بیماری ابولا چیست ؟ (۷۰۸۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...